31Augusti

Jag tycker att jag är bäst på att blogga. ;)
Jag sitter och lyssnar på block44 klockan 1 på natten, äter minimorötter från mc donalds och dricker mjölk. Det känns jävla bra faktiskt. 
För er som jag pratar med dagligen typ vet att jag inte är på topp. Men jag känner (just nu, kan vara provisoriskt) att jag är påväg upp mot toppen igen. Jag kan inte klaga för det är as bra. 

Min man är det bästa som hänt mig, jag tror jag aldrig har visat så mycket kärlek mot någon som jag gör just nu. Jag ritar bilder skriver brev och smsar massa söta sms hela tiden till honom. Och jag har massa mer planer om saker jag ska göra för honom. Nu ska jag lägga mig i sängen och ringa honom sedan är det sovdags, känner mig lite trötter.

.helgaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0