20December

Nu är det så att jag är värdelös på att uppdatera min blogg men det spelar inte så stor roll. Det viktiga är att jag gör det ibland eller? Det är snart jul vilket betyder att jag blir yberstressad. På onsdag är det handboll, torsdag laga julmat, fredag hem till Pelle. Lördag/Julafton hem till farmor o farfar till lunch, efter kalle anka blir det hem till Pelles pappa, fira jul med hans släkt. På söndag blir det kryssning med Pelles släkt. Bara 24timmars men det blir nog trevligt, hans faster bjuder på det. Antagligen bakis på måndagen den 26.. Den 27blire hem till mor o far, städa o fixa till jag fyller 20år den 28. Då kommer det hit folk, justja jag bjuder på marängsviss. Kom förbi vättja? Festa på kvällen? Den 29blir isåfall bakis. Sedan är det  typ nyår o då blire fest igen. Kaaaoos. Men men. Veckorna framåt blir nog ganska jobbiga. 

Idag så åkte jag och mamma till sthlm för att jag skulle på en anställningsintervju, det gick fin fint. Var lite nervös men så fort jag hälsade med han som interjuvade mig så släppte det. 

Jag tänker nog från och med nu släppa all stress och låta allt bli som det blir. Allt löser sig på ett eller annat sätt. :)
Justja jag tänker vara lite arg för att må bättre sen:
Att vara en Guifsupporter är inte det lättaste i sporthallen i Eskilstuna. Jag har en tuta, så fort jag blåser i den så tittar alla på mig som om jag vore dum i huvudet? Varför? Jo, det låter ju så mycket och alla gamlingar i sporthallen kan endast klappa händerna. De gamla kommer fram och klagar på att jag låter så mycket. Tänk så skulle det bli förbjudet att skrika och blåsa i tutor på hockey eller speedway. HA, det hade aldrig hänt! Ta på er hörselskydd och var med och skrik! Jag försöker skrika "if guif är dom bästa" Då ska killarna skrika "heja heja heja guif" Men jag får skirka hela ramsan själv, så jag har kraft att göra det 4gånger sedan har jag inge luft kvar i lungorna. Det är jätte irriterande. Det är ingen svår ramsa? Om alla äldre i sporthallen skulle bara säga "heja heja heja guif" Så hade jag var nöjd! det lär ju bli ganska mäktigt om alla gubbar sade det. För 80% av alla som sitter är 60+!

Men den 11Feburari så är det dags för en cup match, alla sittplatser blev slutsålda direkt. Och då ska även RÖDA HAVET få sitta tillsammans i en grupp! På förra cup matchen var det så och då skreks det och blåstes i tutor hela matchen. Det är så det ska vara! Spelarna sade då "det går inte att förlora med en sån här publik", JUST DET! Går INTE, så varför kan inte röda havet som vill skrika och hejja på få en egen sektion att sitta på i sporthallen? Vi kan inte vänta tills 2015 för att få en ny hall och då kan vi sitta ihop? Nejdu! Det måste ske tidigare! 

Röda havet på väg till sm-finalen i gbg 2011!

.helgaao


Kommentarer
Postat av: Magnus

Se till att inte vara för bakis 29:e så står jag med dig och skriker igen, det är ju bedrövligt att inte männen orkar öppna munnen!

2011-12-20 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0