29November

4st läste min blogg igår? Varför? Vilka? Jag blir så förvirrad. Aja, på två/tre veckor så har jag kollat på 8 och ½ säsong av Scrubs. Har nog kollat klart helt imorgon skulle jag gissa på. Jag är nörd jag vet, men jag skulle behöva tips på nya serier att titta på. 
På torsdag så har jag och min man vart tillsammans i ett helt år! :O Det är helt otroligt vad tiden går fort. Och jag kommer inte ihåg så mkt som vi har gjort heller. :S Jag är lite förvirrad hur tiden kan flyga iväg.
Laddade upp ett klipp på youtube som efter två dagar hade mer än 10tusen besökare. *skryta* :P Jag är skapligt nöjd! 
http://www.youtube.com/user/HCarnesten?feature=mhee
där hittar ni alla mina klipp! :) 
Men jag har som vanligt inget vättigt att säga så jag tänker inte skriva mer denna gång.

.helgaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0