31Oktober

Hejhopp!
Det var som vanligt ett bra tag sedan jag skrev sist. Men tänkte göra ett försök att skriva ner lite tankar och grejer! 
Min nya ONEPIECE skulle komma idag men var inte hemma när den skulle bli levererad så fick en lapp i lådan där det står att de ska komma förbi med den imorgon. Så imorgon ska jag till stan för att sätta dit ett tryck på den. handbollsblogg.com ska det stå på ena benet hade jag planerat. 

Helgen har jag spenderat hos min pojkvän som vanligt. Snackade med min syster idag hon sade "har du flyttat dit eller?" haha. Jag är ju faktiskt bara där på helgerna. Påtal om min pojkvän så har vi vart tillsammans i 11månader imorgon. Tiden går fort, känns som igår vi pussades för första gången i Carrro&Dennis soffa. När vi satt och kramades men ingen av oss vågade riktigt ta första steget till pussen. Så vi kramades (kändes som i en evighet) våra näsor möttes, sedan bort igen, men tillslut så kom första pussen o kyssen. Helt otroligt var det, hela jag fylldes av lycka. och nu har vi gått in i en vardag där du sitter o nördar o jag kollar på tv. Men vi har våra stunder. Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på dig. Saknar dig när vi inte träffats på länge, vill fortfarande prata med dig hela tiden. (våra långa msn konversationer på nätterna) haha. Det var ca 1år sedan. Jag älskar dig massor min prins! 

Jag har hoppat av skolan helt o hållet nu, jag har ringt till csn ska få min återbetalningsplan i Januari. Hoppas jag får ett jobb innan dess! Jag funderade lite och man kanske ska ta lastbilskörkort och börja köra lastbil, natt, då får jag och älskling mer tid tillsammans när han börjar jobba natt igen. Det vore urmysigt, båda kommer hem hungriga o trötta och ska sova. Sova tillsammans och vakna ihop... mmmmmmmm *drömmer mig bort*.
Vi på www.handbollsblogg.com har börjat snacka om att skapa en ny grej "10frågor" alltså fråga kända handbollsprofiler 10frågor, filma ladda upp på bloggen. Jag tror att det kan bli perfekt. Speciellt i handbollstorkan i januari. Eller ja elitserien står still då iaf. Det känns fint tror jag. 

Jag tycker att de som gör serier kan slänga upp ALLA avsnitt i en serie på en gång. 
Följer just nu dessa :
Pretty little liars
The Vampire Diaries
Chuck
Pan am
Och har nyligen (inom de senaste 2månaderna) sätt klart dessa (så långt det finns) :
Californication
Awkward
Entourage
True blood
Glee
Nej dags att runda av, blev för långt inlägg igen. :P

.helgaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0