4Oktober

Jag är kass på att uppdatera bloggen men jag tänkte göra ett försök nu. 
Jag var förra veckan på en anställnings intervju. de borde höra av sig vilken dag som helst och berätta hur det gick. Jag ser att jag glömmer stor bokstav o grejer men jag orkar inte gå tillbaka o ändra. Det räcker med att hålla ordning på www.handbollsblogg.com Kika in! 

Jag och min pojkvän (Pelle Olsson för er som är helt inkompetenta och inte fattat det) var i badhuset i lördags. Det var det mysigaste vi har gjort på länge. Dit ska vi oftare tycker jag. Jag har spelat terraria i över en arbetsvecka (i tid alltså). Helt sjukt! 

Jag har fått ett ryck och lyssnar endast på Nomy & Mimikry! Men det är nice, länge sedan jag var besatt av sådan musik. På tal om musik så funderar jag på att spara ihop pengar och köpa en ny stereo till min bil. Och sätta in nya högtalare så det blir lite bättre ljud, en baslåda vore inte helt fel heller kanske. Jag vill skaffa mig spotify premium med. Men det är onödig om jag inte kan använda spotify i mobilen i bilen. (i mobilen i bilen, fyndigt va?)

Jag borstade min Tiger idag. Han var tok förbannad och skrek som en galen kalkon som ska stekas levande. Men han fick lite godis och då var allt bra igen. jag är lite besviken på honom för han sover på golvet i mitt rum oftare än i min säng. Måste be honom hoppa upp för att han ska ligga i sängen. Måste ju ha Tiger att gosa med när jag inte har Pelle. Det jag saknar mest när jag är hos Pelle är Tiger. Han har alltid vart där och nu börjar han bli gammal... Fan om kattfan dör snart. Då får jag panik.

Idag så vaknade jag upp av en pojkvän som pussade på mig. Sedan somnade jag om, väckarklockan ringde och det var dags att gå upp. Pussade massa på Pelle, sedan åkte jag hem till farmor för att köra henne till ögonläkaren. Tog ca 2timmar där... (jag blir alltid tok trött av att vara på sjukhus, är det bara jag som känner att dom pulvrar ut sömnmedel i luftkonditioneringen?) Sedan körde jag hem henne. Påtala om sjukhus så ligger min farfar på sjukhus, andra natten nu.. hjärtflimmer, vatten i lungorna och så känner han sig jätte yr. Jag hoppas att han blir bra snart, det är ju världens bästa farfar! 

Jag kollade massa gamla egobilder + andra bilder idag. Det är alltid lika roligt att kolla på. Tänka tillbaka på tiden när man hängde på Ärla Skola med hela gänget. Inga problem, livet lekte, inga tankar på att vara tvungen att tjäna pengar, inga tankar om vilka som var sina vänner för att alla var med alla. Saknar den tiden 06-08 typ. 

Snart fyller jag 20år det betyder att jag inte är tonåring längre, undrar vad det kommer betyda (mer än att jag får gå på bolaget själv). 

GAAAAAAH, hatar spotify reklam. Reklamen gjorde så att jag tappade bort mig i det jag skulle skriva... Nej jag ska strax lägga mig i sängen och ringa min pojkvän. Spela lite wordfeud adda mig där : helgaao   

Nomy är så jäääävla bra! 
I gave my self some time today
Sat down and critized my way
The dark was born when I could see
That love is not inside of me
Don't tell me I'm the only one
I'm dead of what this life have done

Nej det blev ett påtok för långt inlägg för mitt egna bästa. Men jag bjöd på lite tillskillnad från mina andra inlägg på "senaste". 


Vi är dunderkära! Så det så!!

.helgaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0